Voetbal is de grootste sport van Nederland. Gedurende de coronapandemie stond het amateurvoetbal voor een lange periode stil wat zware gevolgen heeft voor de clubkas van amateurclubs. Als supporter van voetballend Nederland draagt Albert Heijn naast het professionele voetbal, ook het amateurvoetbal een warm hart toe.

Daarom introduceren wij een nieuw spaarprogramma: Voetbalpassie, een spaarprogramma waarmee je euro’s spaart voor een amateurvoetbalclub naar keuze. Voor elke € 1 die je besteedt aan deelnemende producten ontvang je 1 Voetbalpassiepunt. Bij 10 punten heb je al een volle spaarkaart ter waarde van €1, waarmee je jouw club kan sponsoren. De spaaractie loopt 3 weken: van maandag 13 september tot en met zondag 3 oktober.

Met meer dan 1.500 deelnemende producten zoals alle verse fruit, Perla, Goudse kaas en diverse mooie A-merken zoals Unox, Coca-Cola, Heineken, Red Bull en Lays spaar je lekker door! Daarnaast maak je kans op vette voetbalprijzen bij aankoop van een aantal A-merken. Denk aan voetbalclinics van Lieke Martens en kaarten voor de mooiste voetbalwedstrijden tot aan VIP-ervaringen voor wedstrijden van het Nederlands elftal of de Eredivisie.

Hoe werkt sparen in de AH app?

Klanten die een geregistreerde Bonuskaart hebben in de AH app sparen vaak automatisch mee voor digitale spaaracties. Bij Voetbalpassie is dat net even anders: klanten moeten zich in de AH app eerst aanmelden voor het Voetbalpassie spaarprogramma voordat ze meesparen.

  • Je bevestigt je deelname en je kiest jouw voetbalclub.
  • Je spaart passiepunten bij besteding van elke euro aan deelnemende producten.
  • Je sponsort jouw club met €1 voor elke volle spaarkaart met 10 passiepunten.
  • Je kunt ook jouw vrienden en familie een spaarverzoek sturen.

Op de kassabon (ook in de AH app) staat aangegeven hoeveel Voetbalpassiepunten worden bijgeschreven. Heeft de klant zich niet aangemeld, dan staan er geen Voetbalpassiepunten op de kassabon. Spaarders die hun boodschappen online bestellen vinden het aantal gespaarde Voetbalpassiepunten op de (digitale) pakbon